2010. június 7., hétfő

Mert nevetni kell az élet visszáságain, nem borzadni....:D

Halihó mindenki!

Úgy tűnik életre keltem, s nem csak a blogíráshoz kaptam kedvet. Ideje volt már egy kicsit utánanézni a magyarországi dolgoknak.:D Ebben nagy segítségemre volt új barátom "from hóm".:D Két nagyon jó oldallal ismerkedtem meg.
Mostanában nagyon sok rossz dolog történt otthon, s állandó viharfelhő borítja be kis hazánk. Sajnos nem csak átvitt értelemben. Politika, környezet mind a magyar ellen van. Ezért hát úgy döntöttem, hogy a ma megismert oldalakat ide is felteszem. Remélem az oldalak gazdáik nem veszik rossz néven az ingyen reklámot.:D http://parkocka.hu/
Nevessünk barátaim, mert sírással nem oldunk meg semmit, plussz a szemünk is olyan vörös lesz, hogy az ubiszeletek sem segítenek rajta.
Én garantálom, hogy egy kis könny itt is kicsordul, de legalább a nevetéstől...és hát kell a nedvesség a szem ép és egészséges működéséhez.:D

Puszi,
Johi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése